15/30 Research

Research


Se tulee taas!

Tämän vuoden Kansallisen Nuorisotutkimuksen teema on nuorten tavoittaminen. Tavoittamiseen lukeutuu monipuolisesti erilaisia median, markkinoinnin ja viestinnän teemoja. Mittaamme jälleen myös brändien suosion.

Olemme kiinnostuneita niin tekstistä, kuvasta, videosta kuin äänestäkin. Emme sivuuta tapahtuma-, sisältö- tai sissimarkkinointiakaan. Vaikka some ja digi ovat pinnalla, kurkistamme myös printin ja muiden fyysisten medioiden maailmaan.

Rikastamme tutkimusaineistoa case-esimerkeillä uusista, kekseliäistä nuorisoviestinnän malleista.  Pohdimme polttavia nuorisoilmiöitä ja -trendejä, jotka vaikuttavat väistämättä myös brändisuhteisiin.

Tutkimus valmistuu 20.6.2013 mennessä, jolloin asiakkaamme saavat sen käyttöönsä. Virallinen julkaisutilaisuus järjestetään elokuussa.

Jos olet kiinnostunut tutkimuksesta ja sen kysymyksenasetteluista, niin ota meihin yhteyttä ja kerro ideoistasi. Juuri sinun ajatuksesi voi olla jotain sellaista, mitä emme itse olisi keksineet nuorilta kysyä!

Hinnoittelussa nopeat syövät hitaat: 

Early Bird: 3200€ + alv. (3.5 asti)
Spring Bird: 3800€ + alv. (4.5 – 20.6)
Late Bird: 4200€ + alv. (20.6 jälkeen)

Ja muuten! Jos nuoret eivät ole sinun juttusi, niin teemme parhaillaan myös Kansallista Senioritutkimusta (yli 55-vuotiaat). Siitä voit tiedustella lisää Mikolta (ks. yhteystiedot alla).

Kysy lisää: 

Pauli Komonen
pauli.komonen(at)1530.fi
040 7436 990

Mikko Ampuja
mikko.ampuja(at)1530.fi
050 306 7000