15/30 Research

Research


Tuplaespressolla nuorista

TrendCamp DoubleEspresso on napakka aamiaistilaisuus, joka lisää ymmärrystäsi cutting edge -ilmiöistä ja tulevaisuuden kuluttajista. Tuplaespresson isäntinä toimivat 15/30 Researchin futuristit Markus Keränen ja Pauli Komonen.

27.3.2012 klo 8:30-10:00
Ahjo-klubi (Klaus K), Bulevardi 2, Helsinki.
Damage: 50 € + alv.

Millaisia ilmiöitä, trendejä ja kehityskulkuja on nähtävissä, kun tarkastelemme teini-ikäisiä ja nuoria aikuisia? Millaisia ovat tulevaisuuden asiakkaasi ja kollegasi? Onko kyseessä online-sukupolvi, luova sukupolvi vai kadotettu sukupolvi? Mihin yhä voimistuva digitaalinen kulttuuri on menossa?

TrendCamp DoubleEspresso -tilaisuudessa lähestymme 15/30 Researchille tuttua nuorisokohderyhmää trendi- ja tulevaisuuskeskeisen ajattelun välinein. Pohdinnan raaka-aineeksi läpivalaisemme 10 kriittistä trendiä.

TrendCamp DoubleEspresso sisältää 15/30-takuun: Jos et koe oppineesi mitään uutta, saat rahasi takaisin.

Paikkoja tilaisuuteen on 50. Varaa omasi ilmoittautumalla: pauli.komonen(at)1530.fi

Ilmoittautuminen on sitova. Jos et pääsekään itse paikalle, voit siirtää osallistumisoikeuden kollegallesi.

(Kuva: Punk Girl with Lollipop Strawberry Fields Forever, D. Sharon Pruitt, CC A 2.0 Generic)