15/30 Research

Research


Nuorisomarkkinointikoulu starttaa 10.2.

15/30 Research järjestävää tiiviin ja innostavan aamiaistilaisuuden nuorisotrendeistä ja nuorisomarkkinoinnista. Aamun isäntinä toimivat 15/30 Researchin ikinuori Mikko Ampuja ja teinibränditohtori Samil Aledin. Tilaa on vielä kahdeksalle nopeimmalle!

Aika: 10.2.2012 klo 8:30-10:00

Paikka: Ahjo-klubi, Bulevardi 2, Helsinki.

Hinta: 50 € + alv.

10 ohjetta nuorisomarkkinoijalle

Ensimmäinen Nuorisomarkkinointikoulu kokoaa osallistujille 10 ohjetta, jotka perustuvat Kansallisen nuorisotutkimuksen tuloksiin ja tulkintaan. Vaikuttaa siltä, että yhä useammin hyvä tai edes ylivertainen tuote ei takaa suosikkibrändin asemaa. Suosikkibrändi kykenee muilla keinoilla hakemaan paikkansa nuorten sydämissä. Mitä nämä keinot ovat, se selviää helmikuun 10. päivä.

Aamiainen ja rikastava vuorovaikutus

Vaikka tarjoammekin omasta puolestamme rautaisannoksen uusinta informaatiota, olemme myös kiinnostuneita Sinun ideoistasi. Nuorisomarkkinointikoulu on tilaisuutena vuorovaikutteinen ja osallistava. Tuoreen tiedon lisäksi tutustut mielenkiintoisiin ihmisiin.

Nuorisomarkkinointikoulu starttaa

Tilaisuuden päätteeksi lanseeraamme uuden Nuorisomarkkinointikoulu-kokonaisuuden. Nuorisomarkkinointikoulu ei ole akateeminen tai teoreettinen, vaan pikemminkin tekemiseen ja kokemiseen perustuva ammattikoulu, jossa opettajina toimivat nuoret sekä 15/30 Researchin nuorisomarkkinointispesialistit.

Aamutilaisuus sisältää 15/30-takuun: Jos et koe oppineesi mitään uutta, saat rahasi takaisin. 

Tilaisuuteen on jäljellä 8 paikkaa. Varaa omasi ilmoittautumalla: mikko.ampuja@1530.fi

(Ilmoittautuminen on sitova. Jos et pääsekään itse paikalle, voit siirtää osallistumisoikeuden kollegallesi.)