15/30 Research

Research


Joulukalenteri, 23. luukku: Kuva-arvoitus

 

Mikä tämä on?

a) hintalappu
b) korvakoru
c) molemmat

Oikea vastaus on tietysti c. Kuvassa on Popot-kenkäkaupun hintalappu, jota intohimoinen asiakas käyttää myös korvakorunaan. ”Me ollaan aina tehty ihan mitä me ite halutaan. Ilmassa on sellainen jännityksen tuntu, kun koska tahansa voi tapahtua mitä tahansa. Toisaalta Popot on aina ollut avoin sosiaalinen hubi lenkkareista kiinnostuneille. Meillä voi käydä vaikka juomassa kahvit ja vaihtamassa kuulumiset. Mut on meidän tuotteetkin tosi kovia. Tänään yksi kaveri jonotti oven takana kaksi tuntia, jotta sai ostettua itselleen just lanseeratut Niken Air Jordanit.” sanoo Matti Ihalainen Popoilta.

Popot on yksi kolmesta tiedossamme olevista suomalaisista brändeistä, joiden logo on haluttu ottaa tatuointina. Kaksi muuta ovat Varusteleka ja Osku ry.