15/30 Research

Research


Joulukalenteri, 17. luukku: bulgarialainen Veshmeshok-kärsimysreppu

Miten sinä kuvailisit yrityksesi tuotteita markkinointiteksteissä? Käyttäisitkö sanaa ”tragikoominen” tai kenties ”kauhusäkki”? Varusteleka kuvailee juuri näillä sanoilla verkkokaupassaan myynnissä olevaa Veshmeshok-reppua. Varustelekan perustaneen Valtteri Lindholmin mukaan suorapuheinen rehellisyys on heille tärkeä osa viestintää. Kriittinen asenne ja suorapuheisuus lisäävät verkkokaupan luottamusta ja uskottavuutta. Mikäli yritys kertoo rehellisesti huonoista tuotteistaan, voi asiakas luottaa myös Varustelekan kehumiin tuotteisiin. Missä asioissa sinun markkinointisi voisi olla brutaalin suorapuheista? Mikä voisi olla sinun Veshmeshok- kärsimysreppusi? Mikäli innostuit kärsimysrepusta ja haluaisit ostaa sen joululahjaksi, joudut valitettavasti pettymään: reppu on tällä hetkellä loppuunmyyty.