15/30 Research

Research


Eka Ruola, Hasan & Partners – Nuorisomarkkinointipäivässä 25.11.2011

Hasan Partnersin toimitusjohtaja ja luova johtaja, Eka Ruola, on uusin vahvistuksemme Nuorisomarkkinointipäivän upeaan puhujakaartiin.

Ekan presentaation otsikkona: Miten luoda kampanja, joka ei luotaan työnnä, vaan mukaansa tempaa?

Eka Ruola
Eka Ruola on mainostoimisto hasan & partnersin toimitusjohtaja ja luova johtaja, jolla on reilun 15 vuoden kokemus alalta. Ekan suurena intohimona on luoda vahvasti osallistavia kampanjoita, jotka syventävät brandin ja yleisön välistä vuoropuhelua. Eka on iloinen silloin, kun ällikällä lyöty kuluttaja kaivaa kuvetta ja kaipaa lisää.

NMP 2011 järjestetään taas SES-auditoriossa Katajanokalla. Aloitamme aamun klo 8.30 aamukahvilla, puheenjohtaja aloittaa virallisen ohjelman klo 9.

– Eka Ruola, Hasan Partners – Miten luoda kampanja, joka ei luotaan työnnä vaan mukaansa tempaa?

– Tom Palmaerts, Trendwolves, Belgia – European youth trends and opportunities

– Mikko Ampuja ja Markus Keränen, 15/30 Research – Mikä erottaa hyvän brändin suosikkibrändistä?

– Dudu Fraga, Talk Inc., Brasilia
– Nuorisopaneeli

Ohjelma päättyy klo 13. Osallistumisen hintana on 395€ ja ilmoittautua voit sähköpostitse osoitteeseen mikko.ampuja(ät)1530.fi