15/30 Research

Research


Virtual TrendCamp aloittaa Facebookissa ja Twitterissä

Oletko kiinnostunut uusista ilmiöistä, heikoista signaaleista, tulevaisuustutkimuksesta ja merkittävistä muutostrendeistä? 15/30 Researchin Virtual TrendCamp tarjoaa sinulle tuoreimman trendi-informaation päivittäin.

Facebook-sivu täällä.
Twitter: @1530TrendCamp

TrendCamp minuutissa

15/30 Research alkaa informoimaan avoimesti signaali- ja trendihavainnoistaan Facebookissa ja Twitterissä. Halusimme, että tieto uusista ilmiöistä olisi mahdollisimman helposti saatavilla. Siksi veimme havainnot sinne, missä ihmiset verkkomaailmassa muutenkin liikkuvat.

Virtual TrendCamp -kanavista Twitter tarjoaa jatkuvaa ja nopeaa signaalivirtaa, kun taas Facebook-sivu esittelee yhden tai enintään muutaman hieman laajemman jutun päivässä.

Taustoitettu ja systemaattinen trendi-informaatio löytyy 15/30 Researchin Consumer Insight Spacesta, johon voit tutustua tarkemmin verkkokaupassamme. Consumer Insight Spacea hyödyntävät useat alojensa johtavat organisaatiot Suomessa.

Virtual TrendCamp on osa 15/30 Researchin TrendCamp-kokonaisuutta, jonka ytimessä ovat Helsingin Lauttasaaren Villa Katayassa järjestettävät alakohtaiset TrendCamp-tapahtumat. Tapahtumatiedot ja -kalenteri löytyvät TrendCampin omalta sivulta.