15/30 Research

Research


TrendCamp – 15/30 Researchin uusi tapahtumakonsepti

FOOD CAMP, 9.9.2011, HELSINKI

Viimeisin tutkimustieto. Uudet konseptit ja kattava oheispaketti. Inspiroiva päivä elämyksellisessä ympäristössä. Alan avainpersoonien puheenvuorot.  Tinkimätön ajattelu virkistäytymistä unohtamatta.

www.1530.fi/trendcamp

TrendCamp on uudenlainen tutkimus- ja tapahtumakonsepti, jossa tunnistetaan keskeiset trendit ja mielenkiintoisimmat heikot signaalit eri toimialojen näkökulmasta. TrendCamp-konseptissa ensiluokkainen trenditutkimus yhdistyy innostavaan tapahtumaan, jossa osallistujat päivittävät tietonsa ja luovat yhdessä tulevaisuuden konsepteja. Ensimmäisen TrendCampin teema rakentuu ruoan ja juoman ympärille. Kiinnitämme huomiomme muun muassa vähittäiskaupan, elintarviketeollisuuden ja ravintola-alan uusiin ilmiöihin.

TrendCamp tarjoaa sinulle:

-vision ja käsityksen alasi tulevaisuudesta
-uusia konsepteja ja ideoita, joiden avulla voit kehittää työtäsi ja organisaatiotasi
-kattavan tutkimuspaketin ja dokumentoidun tapahtuman
-mahdollisuuden virkistäytymiseen ja verkostoitumiseen alasi avainpersoonien kanssa

Millaiset ilmiöt muokkaavat kuluttajien käyttäytymistä ja toimialaasi lähitulevaisuudessa? Miten sinä ja organisaatiosi olette varautuneet tulevaan? Miten voit luoda haluamasi tulevaisuuden?

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Markus Keränen, 0400 169 199, etunimi.sukunimi@1530.fi
Pauli Komonen, 040 7436 990, etunimi.sukunimi@1530.fi