15/30 Research

Research


Tervetuloa Kansallinen nuorisotutkimus 2011 -julkaisutilaisuuteen!

Rautaisannos yhteiskunnallisesti merkityksellisimpiä tutkimustuloksia uusimmasta Kansallisesta nuorisotutkimuksesta.

Perjantaina 6.5.2011 klo 8.30-12.00 Helsingin Katajanokan SES Auditoriossa Kino K-13:ssa (Kanavakatu 12, 00160 Helsinki).

Paikkoja on rajoitettu määrä, joten ilmoittauduthan ajoissa. Ilmoittautua voit Mikko Ampujalle sähköpostitse: mikko.ampuja(at)1530.fi. Tilaisuus on ilmainen.

Aamupäivätilaisuus pitää sisällään kahvitarjoilun, 15/30 Researchin presentaation, kolme puheenvuoroa nuorisokohderyhmässä onnistuneilta yrityksiltä sekä keskustelua päivän teemoihin liittyen.

Valtaosa nuorista ei luota tällä hetkellä yritysten ekologisiin ja eettisiin pyrkimyksiin! Kuinka moni nuorista uskoo, että yritykset voivat muuttaa maailmaa parempaan suuntaan? Minkälaisia odotuksia nuorilla on yrityksiä ja organisaatioita kohtaan?

Nuorten näkökulmasta kuluttamisessa ei ole kysymys ainoastaan siitä, minkälaisia tuotteita tai palveluita yritykset heille tarjoavat. Yhä useammin keskustelu kääntyy siihen, minkälaisia asioita yritykset ja niiden tarjoamat tuotteet edustavat. Tule kuuntelemaan aiheeseen liittyviä tutkimustuloksia ja nuorten odotuksiin erinomaisesti vastanneiden yritysten puheenvuoroja. Lisäksi tilaisuudessa palkitaan yritys, joka on onnistunut luomaan erittäin positiivisen brändin suomalaisten nuorten keskuudessa. Kyseisen yrityksen edustaja valottaa myös onnistumisen taustoja puheenvuorossaan.

KNT 2011 on ennakkotilattavissa Uteliaan mielen verkkokaupasta tarjoushintaan.

Kansallinen nuorisotutkimus on 15/30 Researchin oma tutkimussarja, joka käsittelee 15-30-vuotiaita suomalaisia nuoria ja nuoria aikuisia. Vuoden 2011 Kansallinen nuorisotutkimus luotaa kuluttajuutta nuorten suomalaisten parissa, nuorten odotuksia yrityksiä ja organisaatioita kohtaan sekä läheisten yrityssuhteiden reseptiikkaa.