15/30 Research

Research


Suomen ensimmäinen uteliaan mielen verkkokauppa avattu – Kansallinen nuorisotutkimus 2011 ennakkotilauksessa

Uteliaan mielen verkkokauppa on Suomen ensimmäinen markkinatutkimukseen, heikkoihin signaaleihin ja tulevaisuuden ennakointiin erikoistunut verkkokauppa.

Halusimme tehdä markkinatutkimuspalveluiden hankinnasta ja trendi-informaation ostamisesta helpompaa, joten kehitimme Uteliaan mielen verkkokaupan. Kaupassa voit tutustua vaivattomasti erilaisiin tutkimukseen, ennakointiin ja uteliaan mielen virittämiseen liittyviin palveluihin ja hankkia niitä käyttöösi. Tutkimuksen ja heikkojen signaalien lisäksi löydät jatkossa kaupan hyllyiltä myös muuta uteliasta mieltä ruokkivaa materiaalia kuten esimerkiksi hyviä kirjoja ja innostavia luentoja. Verkkokauppa kehittyy kovaa vauhtia, joten mikäli et vielä löydä itsellesi sopivaa tuotetta tai palvelua, otathan meihin yhteyttä. Räätälöimme ratkaisun tarpeeseesi.

Käy tutustumassa Uteliaan mielen verkkokauppaan: www.1530.fi/kauppa

Haluamme kehittää Uteliaan mielen verkkokauppaa, joten toivomme, että ehdit antamaan palautetta sekä verkkokaupan sisällöstä että toimivuudesta. Palautetta voit antaa klikkaamalla tästä. Osallistut samalla 100€ hemmottelulahjakortin arvontaan!

Ennakkotilaa Kansallinen Nuorisotutkimus (KNT) 2011 ja hyödynnä 450 euron alennus. KNT on Suomen paras tietopaketti nuorten ja nuorten aikuisten kulutuskäyttäytymisestä.

Kansallinen nuorisotutkimus 2011 on kattava tietopaketti suomalaisten 15-30-vuotiaiden nuorten ja nuorten aikuisten ymmärtämiseksi. Vuoden 2011 Kansallisen nuorisotutkimuksen kantavana teemana on kuluttaminen, jota käsitellään pureutumalla syvällisesti nuorten kuluttajaominaisuuksiin. Lisäksi tutkimus käsittelee läheisiä yrityssuhteita ja niiden muodostumisen logiikkaa. Tuloksena on katsaus brändeihin liittyvän ihailun, fanittamisen ja niistä tykkäämisen reseptiikkaan. KNT 2011 tarkastelee myös sitä, miten nuorten arvot ja asenteet heijastuvat juuri nyt yrityksiin kohdistuviin mielipiteisiin. Olemme myös mitanneet useiden brändien aseman nuorten mielissä.

Tutustu sisältöön ja tilaa Kansallinen Nuorisotutkimus Uteliaan mielen verkkokaupasta klikkaamalla tästä. Tutkimus julkaistaan keväällä 2011. Ennakkotilaajat saavat tutkimuksen erikoishintaan 3 750€ + alv. (norm. 4 200€ + alv.) Uteliaan mielen verkkokaupan avajaisten kunniaksi!

Kun ostat Kansallisen Nuorisotutkimuksen 2011 saat:

– Laadukkaan noin 100-sivuisen painetun raportin
– Sähköisen pdf-version raportista
– 1-2 tunnin presentaation tai työpajan tutkimuksen tärkeimmistä tuloksista
– Tiivistelmäkalvot

Yhteystiedot:

Mikko Ampuja, puh. 050 306 7000
Markus Keränen, puh. 0400 169 199
Sähköposti: etunimi.sukunimi@1530.fi