15/30 Research

Research


Kansallinen Nuorisotutkimus 2010 julkistetaan 19.3. – Millainen brändi herättää nuorissa positiivisia mielikuvia?

Yksi Kansallisen Nuorisotutkimuksen kysymyksistä koski positiivisia tunteita herättäviä brändejä. Eniten positiivisia tunteita herättävän brändin julkaisemme 19.3. klo 10-11.30 SES-auditoriossa (Kanavakatu 12) pidettävässä julkistustilaisuudessa.

Sitä ennen kuitenkin halusimme esittää nuorten ajatuksia siitä, mitkä asiat tekevät brändistä positiivisen. Vaikuttaa siltä, että hyvän nuorisobrändin resepti on yksinkertainen. Brändin tulee olla laadukas ja suomalainen. Kuka tekee sen parhaiten, se selviää 19.3. Ilmoittautua voi sähköpostitse minulle sähköpostitse. mikko.ampuja(ÄT)1530.fi

KNT 2010 Positiiviset bänrdit MIKSI

Poikkeuksellisen laajan aineiston avulla olemme tutkineet mm. nuorten arvoja ja asenteita sekä nuorten keskuudessa vallitsevaa tunneilmastoa. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille teille, ketkä olette kiinnostuneita nuorten suomalaisten elämästä tai Suomen tulevaisuudesta.

Julkistustilaisuudessa kuulet vastaukset mm. seuraaviin asioihin:

  • Nuorten elämää ohjaavat periaatteet – Mistä nuoret hakevat merkityksellisyyttä elämäänsä?
  • Nuorten elämää keski-ikäisten yhteiskunnassa – Millaista on nykynuorten yhteiskuntakritiikki?
  • Julkistamme mikä on nuorten mielestä positiivisin ja negatiivisin brändi ja pohdimme syitä näihin